Поезія в журналістиці і журналістика в поезії


Сергій Потімков
Таку назву мала творча зустріч із заслуженим журналістом України, організатором Харківського Інтернет телебачення (ХІТ), автором програми «Комендантська година» і ряду поетичних збірок Сергієм Потімковим, що відбулася 22 квітня в Харківській державній науковій бібліотеці ім. В. Г. Короленка.

Журналіст розповів, як в його житті перетинаються журналістика та поезія. Було прочитано чимало поетичних творів і журналістських текстів з телепередач 1990-х років, які зараз звучать пророчо. На думку С. Потімкова, як в поезії, так і в журналістиці дуже важливими є ключові слова, через які автор доносить свою думку до читача або глядача. Але, якщо в поезії поет стисло відображає своє бачення світу – «я живу так, як я пишу, і я пишу так, як я живу», то журналіст несе відповідальність за свої тексти і повинен бути об’єктивним, дотримуватися кодексу журналістської етики. Мабуть, саме тому існує Потімков-журналіст і Потімков-поет, хоча він сам наголошує: «я не поет, я займаюся текстами в широкому сенсі цього слова». 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Штучний інтелект для генерації зображень: вивчаємо нові інструменти

Попередня програма #12ВсеукраїнськаШБЖ

Запрошуємо на майстер-клас «AI+Art».Відкрийте світ штучного інтелекту разом з нами!